avatar
4 хвилин читати

Ключові показники для роботи з гемблінг-пропозиціями

Ключові показники для роботи з гемблінг-пропозиціями

Щоб лити на казино і залишатися в плюсі, вкрай важливо вміти аналізувати вхідний потік трафіку. Не варто робити це навпомацки: вам допоможе безліч різних показників, з якими все стане набагато зрозуміліше і прозоріше. У цій статті ми розберемо всі метрики, а також розглянемо кожен показник на окремих прикладах.

Загальний опис заливу

Отже, ви вирішили залити на гемблінг-офер і ГЕО, наприклад, Словаччину. Взяли і запустили кампанію з Фейсбуку і витратили 900$ на трафік, а бонусом ще 100$ на витратні матеріали. Натомість ви отримали 50 000 переглядів ваших оголошень і 1000 переходів за посиланням. З них вийшло 300 реєстрацій, які перетворилися на 100 депозитів, що пробило бейслайн, тобто 40 лідів.

Ці 40 лідів мали бути пораховані за ставкою 50$ за лід. Але 10 лідів на звірці пішли у відхилення, і вам заплатили за 30 лідів, тобто 30*50=1500$.

Зауважимо, що за підсумками затоки повторний депозит зробив кожен другий користувач - ці дані нам теж знадобляться.

Для того, щоб проаналізувати цей залив, ми почнемо з найпростішого показника, і саме він завжди найбільше цікавить публіку. Звичайно ж, це...

ROI

Return on investment - дослівно це «повернення інвестицій», тобто наскільки ви окупили вкладення, зроблені в цей проєкт.

ROI рахується за простою формулою: (Дохід-Витрати)/Витрати*100%.

У нашому випадку ми беремо 1500 доларів підсумкової виплати і віднімаємо від них 1000 вкладених на старті доларів, отриману суму в 500 доларів ділимо на 1000 і отримуємо 0,5. Помножте на 100% - і ви отримаєте 50%. Це і є ваш ROI.

Важливо: рахуйте ROI, відштовхуючись від усієї суми витрат на трафік, а не тільки на спенд із рекламного джерела. У нашому випадку була спокуса взяти цифру 900$ як витрати, але на антидетект, проксі, акаунти і карти пішло ще 100$, і їх обов'язково потрібно відобразити в статистиці. В іншому разі ви отримаєте не зовсім правильні розрахунки і можете помилитися надалі, розраховуючи прибутковість майбутніх РК.

CTR

Це значення стане в пригоді, щоб розуміти, наскільки приваблива розміщена вами реклама. Щоб порахувати CTR, потрібно розділити кількість кліків по рекламі на загальну кількість показів і помножити на 100%. У нашому випадку це буде 1000/50000*100%, що дорівнюватиме 2%.

Значення CTR є винятково практичним для перегляду креативів і вибору, на який із них покладати надію і збільшувати витрати надалі. Не слід плутати його зі ще одним показником, який ми розглядаємо нижче.

CR

Conversion Rate же покаже співвідношення тих, кого зацікавила реклама до тих, хто виконав цільову дію. У вас було 1000 переходів за посиланням і 100 депозитів - вітаємо, адже ви домоглися CR 10%, що дуже непогано для будь-якої сфери!

Retention Rate

Не всі метрики можна розрахувати за відкритими даними. Retention Rate показує скільки гравців залишаються на продукті після першої конверсії, але ці значення буде видно тільки тоді, коли є доступ до статистики рефералів. У нашому випадку повторний депозит за невизначений період здійснив кожен другий користувач - це означає, що за цей же період Retention Rate складе 50%, тобто половину від загальної кількості депозитів.

Reg2Dep

Один із класичних гемблових показників: співвідношення реєстрацій і депозитів. Буває корисний для того, щоб оцінити функціонал і юзабіліті казино: наскільки зручна платформа для відвідувачів і чи хочуть вони вносити депозити та грати.

У нашому випадку, Reg2Dep склав 3 до 1: 100 депозитів на 300 реєстрацій. Це гідний показник, а ось якщо реєстрацій занадто багато, є сенс задуматися про зміну оффера і рекламного майданчика.

EPC

Загальний дохід, розділений на кліки. Розраховується за будь-який обраний період. Щоб проаналізувати показник, нам потрібно розділити $1500 на 1000 кліків. Разом отримуємо середній дохід з цільового користувача, рівний $1,5 (що теж цілком непогано).

Крім того, EPC варто використовувати для розрахунку окупності, але не варто орієнтуватися тільки на нього: іноді за низького EPC буває високий ROI, а іноді EPC дає високе значення за мінусової кампанії (наприклад, якщо кліків було надзвичайно мало, але більшість із них дали потрібну конверсію).

CPA

Цей термін зазвичай використовують, щоб позначити суму виплати за гравця, але для вебмайстра CPA також означає витрати на залучення одного реферала. Ми витратили 1000$ і залучили 30 гравців - це означає, що CPA за гравцем на цей оффер склав 33,3 долара без малих часток відсотка.

ARPU

І ось ми вже плавно переходимо до метрик, важливих радше для самого казино. Average Revenue per User - середній дохід від користувача. Розраховується він просто: дохід за звітний період ділиться на кількість гравців за той самий період.

Ми не маємо потрібних даних, щоб прорахувати ARPU, але уявімо, що наші 30 гравців вийшли в загальний мінус $5000. Це означає, що ARPU за ними за цей часовий відрізок склав 5000/30=166,6 доларів без урахування деяких часток відсотка.

GGR

Валовий ігровий дохід також розраховується, насамперед, з боку казино. Від суми всіх депозитів заданого діапазону гравців потрібно відняти суму їхніх виплат. Його ми вже порахували вище: загальний мінус гравців склав $5000. Так сталося, тому що всі вони внесли, наприклад, $12000, а вивели тільки $7000. GGR показує прибутковість роботи з цим потоком рефералів і дає грубу оцінку прибутку з них.

NGR

Чому в абзаці вище ми назвали GGR грубою метрикою? Тому що є чистий ігровий дохід, також званий NGR. У цьому разі до суми виплат додаються всі побічні витрати: бонуси, податки, розрахунки з вебмайстрами за цей трафік і багато іншого. Уявімо, що казино, як у підручнику фізики, працює у вакуумі і більше ні на що не витрачає гроші, але залишається виплата нам, яка склала $1500. Отже, NGR складе вже не $5000, а тільки $3500. І так, цей показник завжди нижчий, ніж GGR.

LTV

Завершимо нашу розповідь про дані на популярній маркетинговій ноті - CLV, чи то пак Customer Life Value, відомому на ринку комерції показнику, покликаному оцінити чистий дохід із середньостатистичного гравця за весь час, який він провів на платформі. Є багато різних формул, але найпростіша - розділити дохід казино за певний період на кількість гравців за той самий період.

У нашому випадку, якщо ми візьмемо NGR $3500 і розділимо на 30 гравців, LTV складе 116,6 доларів без малих часток відсотків. Звісно, всі казино прагнуть до того, щоб максимально збільшити цей показник, і заради нього робляться всі вкладення в рекламу і функціонал майданчика.

Висновок

Аналізуйте трафік правильно - на дворі століття BigData, тому використовуйте просунуті метрики. Не всі з описаних вище показників ви зможете розрахувати самостійно, але з останніми слід хоча б ознайомитися. А Reg2Dep і Conversion Rate мають стати вашою абеткою на найближчий час, так ви забезпечите собі гідний плюс під час роботи з гемблінг-офферами.

Наш телеграм канал, підписуйся на канал для медіабаєрів - https://t.me/bobfarms

Підписуйтесь на телеграм канал @ban_media
0 Коментар