avatar
9 хвилин читати

Тier1 ГЕО з 1543% ROI: Як залити трафік на онлайн-казино і залишитися в плюсі

Салют усім любителям преміум трафіку! Без довгих прелюдій: у цьому кейсі ми розберемо, як вдало і з першого разу зайти на Т1 гео з сорсом АСО Android від команди Fellows Team. Поїхали!

ЯК ВИЗНАЧИТИСЯ З ГЕО?

Ми не очікували, що середні чеки на цьому гео будуть настільки високими, і що саме 1 додаток за гібридною моделлю зможе приносити гарний прибуток. І навіть після блокування додатка він може генерувати гроші щомісяця 🙂

Середня тривалість життя гравця на Т1 гео з якісним продуктом, сильним відділом ретеншну або постійними промоакціями може сягати 1-го року і більше. Особливо це стосується таких сорсів, як: SEO та ASO, де гравці вже готові і «горять бажанням усіма можливими схемами обманути цю чортову рулетку».

У цьому кейсі ми вирішили підійти з точки зору брендованих додатків. Перше, що ми зробили, — провели елементарний аналіз ринків Т1. Як би дивно це не звучало, наш вибір зупинився на Нідерландах із населенням усього 17,7 млн.

Зазвичай ми навіть не розглядали гео з таким невеликим населенням, адже завжди вважали: «Чим більше людей, тим більше трафіку». Через це ми частіше працювали з Т3 гео, але в цьому випадку якість важливіша за кількість. До того ж, у Т3 ми жодного разу не працювали за гібридом — було вигідніше CPA-only.

Під час аналізу цього гео ми помітили, що конкуренція тут практично відсутня, хоча брендових казино вистачає. Відсутність конкуренції за конкретними брендами та ключами значно прискорює проведення тестів, що і стало головним фактором вибору гео.

Сам по собі ASO — це завжди довгострокова гра, тут не вийде запустити рекламу й того ж дня зібрати депозити.

Визначилися з гео. Що далі?

А далі ми починаємо більш детально вивчати ринок казино/беттінгу в Нідерландах. Для цього кожен використовує свої методи аналізу, але нам завжди було достатньо SimilarWeb та ручного пошуку в Google.

Провівши ресьорч за всіма категоріями, пов’язаними з iGaming, ми виділили для себе кілька брендів для тестів.

Виходячи з частотності ключових запитів, на яких ми плануємо отримати найбільше трафіку, ми склали топ-3 брендів:

1. TOTO

2. BETCITY

3. HOLLAND CASINO

Чому не UNIBET?

На момент аналізу для цього бренду вже була офіційна апка у сторі з 500 тисячами інсталів та великою кількістю відгуків. Крім того, це мульти-казино, яке працює в багатьох країнах Європи. Конкурувати з такими гігантами вкрай важко.

Що з першими двома брендами?

Для TOTO та BETCITY офіційні додатки є у сторі, але їхні масштаби не порівняти з UNIBET:

• TOTO — 50к інсталів

• BETCITY — 10к інсталів

З цими брендами ми могли б конкурувати за рахунок залучення великої кількості мотивованого трафіку, але тут є ризик отримати бан від власників казино через порушення торговельної марки.

Остаточний вибір: HOLLAND CASINO

Чому саме цей бренд?

1. Немає офіційної апки. Це означає, що власники казино, ймовірно, не знають про такий трафік-сорс або не розуміють, як на нього зайти.

2. Відсутність конкурентів серед арбітражників. Немає потреби заливати багато мотива, що дає можливість швидко зайняти перше місце за ключовими запитами.

3. Висока частотність ключів. Бренд має медійне охоплення в цьому гео — його знають, пам’ятають і шукають зручну апку в Google Play, щоб пограти ввечері, покурюючи косяк 🙂

Що далі?

Гео обрано, бренд визначено, наступний крок — підготовка семантики. Потім — розробка оформлення та самого додатка.

Додаток

Не заглиблюючись у технічні деталі, як складати семантику чи розробляти апки (інформації в інтернеті на цю тему вдосталь), розкажемо про наш підхід:

Ми створили два додатки з різним підходом до заглушок та оформлення. Це дозволяє диверсифікувати ризики у розробці, щоб уникнути банів, пов’язаних із кодом. Апки писали два розробники на різних мовах: React Native та Flutter.

Приклад апки:

Гра “4 в ряд”

• Дуже проста у реалізації, всього три екрани: меню, правила та сама гра.

Гра з ботом на вибування. Суть полягає в тому, щоб вгадати карту, яка буде вищою за значенням, ніж у бота. Усього п’ять екранів: меню, правила, privacy & terms, та сама гра.

У цій заглушці ми вирішили додати технологію вебв’ю для відкриття terms and privacy, щоб у модераторів було менше запитань до коду щодо наявності сірого вебв’ю для відкриття оффера.

Що стосується оформлення, дуже важливо не переборщити з «агресивністю», адже це суттєво впливає на блокування та подальше життя додатка. Але також важливо не зробити відвертий «шлак», який ніхто не помітить, навіть якщо ви будете на перших місцях за ключовими запитами. Особливо це критично, коли за ключами є конкуренти, які легко можуть вас обіграти завдяки кращим банерам, навіть перебуваючи на 3–5 місцях, і забиратимуть увесь трафік.

Виходячи з цієї логіки, ми вирішили протестувати два варіанти оформлення. Багатьом вони можуть здатися агресивними, проте в першому додатку ми використовуємо брендування — логотипи Holland Casino, частково прикриті ігровою картою.

У другому варіанті ми вирішили не використовувати брендовані логотипи казино, але замість цього додали скріншоти з офіційного сайту казино на мокапи телефонів і трохи їх розмили.

Також важливу роль відіграють іконки наших додатків. Ми помітили, що найчастіше протягом першого місяця життя додатка з великою ймовірністю можна отримати бан за брендування через назву або іконку. Чомусь на саме оформлення звертають менше уваги.

Для першого додатка в іконку ми додали багато елементів, пов’язаних із гемблінгом, та перші літери назви Holland Casino (HC). У другому вирішили утриматися від цього та зробити більш нативний варіант, використавши просто літеру H (Holland).

ПІДХІД ДО ЗАЛИВУ

Ми підходимо до одного з найважливіших аспектів у цій статті, а саме — «підхід до заливу». Так, вони теж бувають різними.

Перш за все зазначимо, що на той момент Google трохи штормило, і заходити «з ноги» було досить складно.

Команда вирішила спробувати залити перший додаток одразу з усіма ключами в описі та назві. Найжирніший ключ ми вставили в назву, і це був «Holland Casino».

РЕЗУЛЬТАТИ

Перше додаток не протрималося більше місяця і вилетіло за брендування, навіть не отримавши нормального індексу. Ми не стали засмучуватися та одразу після нього залили наступний додаток, але цього разу зовсім без ключів, із назвою, релевантною нашій заглушці, а саме — Card Battle.

Ми почекали місяць, поки наші брати-індійці все перевірять і зрозуміють, що все окей. У нас була теорія, що живі модератори перевіряють додаток на першому/другому тижні та через 30 днів після релізу. Після цього ми оновили додаток, додавши потрібні ключі в описі та назві. І вуаля! Результат не змусив себе чекати.

Через місяць і тиждень наше друге додаток зловило індекс і стало на перші місця за всіма ключами бренду Holland Casino, попередньо закупивши трохи мотива та відгуків на $100.

Але найважливіше — ми отримали індекс за найжирнішим ключем, який генерує найбільше трафіку, а саме Holland Casino.

ЩО З ЦИФРАМИ

Друге додаток зловило індекс і стало на перші місця 08.03.2024. З цього моменту ми почали перебирати оффери та шукати той, який найкраще конвертує в реєстрацію та депозити. На той момент кількість інсталлів уже знижувалася до 25–35 на день.

Перебравши трьох рекламодавців, ми зупинилися на наших партнерах із Boomerang Partners та їхньому продукті Boomerang Bet.

Проаналізувавши їхній продукт, ми зрозуміли, що він ідеально підходить для нашого кейсу: у них було підключено багато платіжних рішень та безліч промоакцій для гравців, що одразу відобразилося на конверсії.

Boomerang показав конверсію з інсталлу в депозит 1 до 17, що перевершило інші бренди.

Після перших трьох депозитів ми зловили хайролера і вирішили піти ва-банк: ми перейшли на модель оплати за гібридом з пониженою ставкою ЦПА та РС 30%. І не прогадали! Як виявилось, у хлопців з Boomerang Partners дуже сильний ретенш-відділ, який повертав гравців, щоб вони продовжували грати та програвати свої кровно зароблені гроші.

Як ви думаєте, чи був задоволений рекламодавець? Можу сказати, що це історія про ідеальну синергію якісного трафіку та хорошого продукту, який знає, що робити.

ПІДСУМКИ

ВИТРАТИ:

• На створення 2-х додатків ми витратили рівно 150$

• Обліковий запис розробника брали в оренду з щотижневою оплатою 50$, за весь період — 800$

• Мотив — 100$

ЗАГАЛЬНІ ТРАТИ: 1000$ +-

ДОХІД: 16 437$ +-

ROI: 1 543.7%

ПЕРІОД: 11.01.2024 – 31.05.2024

Необхідно врахувати, що перші півтора місяця додаток висів без трафіку і був забанений 29.04.2024. Все, що ви бачите на скріншотах — це активна фаза життя додатка плюс сильні долети завдяки хайролерам і ревшарі.

В заключення хочемо сказати, що з нашого досвіду ми плануємо надалі працювати з Т1 тільки за гібридною моделлю. Але не забувайте, що продукт повинен вміти працювати з трафіком, який ви йому продаєте. Дерзайте! 🤘 

Підписуйтесь на телеграм канал @ban_media
0 Коментар